Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Sunday, September 13, 2009

Ali, ni lagu untuk kau

aku harap kau play and hayati lirik lagu ni Ali
ni memang sumpah lahir dari hati aku


SIAPA YANG RAMPAS CINTAMU BY UKAYS

Harapan hatiku ingin hidup bahagia
Tetapi mengapa sering saja hati ini diluka
Baru ku cuba nak bercinta lalu engkau pun buat angkara
Mengapa mesti aku yang menjadi mangsa


Harapan untuk kekalan hanya tinggal igauan
Walaupun telah aku bertahan tapi apa kan daya
Retak akhirnya kasih kita tanpa ku tahu apa punca
Mudah benar kau mematah dahan asmara

Sampai bila harus diri ku begini... oh kekasih
Sampai bila mesti kau dera hatiku
Dimanakah janjimu yang kau tabur dulu
Sebelum kuserahkan cinta

Betapa... hancurnya hatiku

Siapa yang ganggu hatimu
Siapa yang rampas cintamu
Katakan padaku biarlah jelas segalanya
Siapa yang sedang kau sayang
Siapa yang sedang kau buru

Berterus teranglah dari kau terus menyiksaku


p/s: kau pernah cakap kau layan ukays jugak kan? mesti kau taw lagu ni Ali. aku ingat semua tentang kau.

7 sperms:

nizam baharin said...

ali je ke boleh komen entri ni? heee

hud hud said...

hehe sape2 pun blh la :P

Anonymous said...

ali bukan setakat dengar je,
siap download lagi,
ringtone alarm setiap pagi,
nada dering setiap pemanggil
:p

Anonymous said...

ali bukan setakat dengar je,
siap download lagi,
ringtone alarm setiap pagi,
nada dering setiap pemanggil
:p

hud hud said...

hehe ali tak kan buat cmtu kot :)

Anonymous said...

mane tau ni?
dalam hati ali xtau kan.
:)

hud hud said...

hehe dulu mungkin saya yakin dengan hati ali. tapi sekarang saya pun tataw nak cakap apa. anonymous tanya la ali sendiri ok? :)

Post a Comment