Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Sunday, October 04, 2009

untuk kawan.

entri ni untuk seorang kawan, yang sedang mencari cinta dan perempuan.

kau tahu,
menyayangi seorang wanita yang mencintai diri kau seadanya tu lebih baik dari menyayangi wanita yang kau cintai.

bagitahu aku,
berapa banyak wanita yang kau cintai dah luka kan hati kau?
dan berapa banyak wanita yang cinta kan kau dah berkorban untuk kau.

kalau kau boleh ambik masa sekejap dan berfikir
kau akan jumpa jalan yang betul.
biar gelap. tapi kau tahu kau tak sendiri.
sebab wanita yang cinta kan kau akan terus menemani.

aku sayang kau, kawan.
sebab tu aku nak tolong
tapi kalau hati kau berkeras,
moga Tuhan selalu ada untuk membantu kau,
menggantikan aku.

dan untuk perempuan,
sabarlah selagi hati kau masih boleh bertahan.
Tuhan akan balas segala kesabaran kau
mencari bahagia bukan senang
tapi Tuhan tak suruh kita berhenti.
moga kau jumpa kebahagiaan kau
dan berdoalah untuk aku juga.
kerana kita wanita
dan kita akan terus bertahan dan mencari dengan hati.

ini untuk kawan dan perempuan.

*i'm so sorry.

4 sperms:

Anonymous said...

thanks babe. selagi bole sabar, i sabar. just bcuz i love him so damn much. thanks alot kawan! :)

hud hud said...

jangan nagis lagi ok :) ur welc

shafri said...

same goes to me.. gurl that i love so much.. xpernah menemani i.. camna?

hud hud said...

kan i ckp kat u, cari gurl yang sayang kan u. bukan yg u sayang :)

Post a Comment