Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Wednesday, August 12, 2009

cerita hidup.

kau pernah tanya aku untuk apa hidup.
dan aku kata hidup itu untuk mencari kebahagiaan dan kehilangan kebahagiaan yang lain
tanpa aku terangkan apa itu kebahagiaan
dan kau teruskan hidup dengan mencari kebahagiaan yang salah
dan terus kehilangan kebahagiaan yang lain yang sepatut nya kau cari.
Teman itu untuk susah dan senang
tapi yang kau ada cuma di waktu suka
cinta itu untuk menunjukkan kau jalan yang benar
tapi yang kau ada cuma di jalan salah
aku kah yang berdosa?
kerana tidak menjelaskan bahagian seterusnya.

Hati itu untuk dijaga
tapi tidak bisa aku kira berapa banyak ia tercalar
aku punya teman
tapi kehilangan cinta.
aku ketawa di kala matahari ada
tetapi kehilangan ketawa untuk seterusnya
bukan sudah aku kata
hidup itu untuk mencari kebahagiaan
dan kehilangan kebahagiaan yang lain

dan Tuhan, apa aku tidak terpilih menjadi seseorang yang punya segala?

0 sperms:

Post a Comment